donderdag 13 juni 2019

Sluiting winkel

Vanaf 12 juli 2019 is de fysieke winkel in Waspik gesloten.
Ik blijf natuurlijk nog wel creatief bezig, want ik kan me geen leven voorstellen zonder dat er iets uit mijn handen komt. Dus met PimperSil ga ik zeker door. Alleen in een andere vorm.
Zo is er een verkooppunt in Dongen bij de winkel van 'SamenTop'.
Ik heb daar een kast en kaartenmolen met allemaal leuke PimperSil cadeautjes en kaarten. Dus ook zelf gemaakte artikelen.
Ook zullen er geregeld workshops georganiseerd gaan worden op creatief gebied.
Verder kunt u altijd contact opnemen voor informatie over artikelen uit het PimperSil atelier.
Dus stoppen ga ik zeker niet !!!
Houd Facebook, Instagram en dit blog in de gaten.
PS: Tot 11 juli volop aanbiedingen in de winkel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.